Žymė:

KLAUSIMAI, KURIUOS REIKIA PATEIKTI NAUJĄ TINKLALAPĮ UŽSAKANČIAM KLIENTUI

freelancer

/

Telefonu jums paskambino naujas klientas, kurį sudomino jūsų paslaugos, bet apie ką su juo dabar kalbėtis? Ko jo klausti?

KLIENTAMS PATINKA KALBĖTI APIE SAVO VERSLĄ

Kalbėdamasis su jumis, klientas pasako daug naudingos informacijos, nes jums reikia suprasti kliento asmenybę, ir kokie žmonės vykdo jo verslą. Tačiau kartais pokalbis su klientu būna padrikas, nes jūs jo nekontroliuojate. Pasikalbėkime apie tai, kokius klausimus reikėtų užduoti savo klientui, kad gautumėte iš jo reikalingos informacijos, ir kad galėtumėte pakreipti pokalbį jums naudinga linkme.

TEISINGI KLAUSIMAI, PADEDANTYS GAUTI TEISINGUS ATSAKYMUS

1. KODĖL JŪS NORITE TURĖTI TINKLALAPĮ? ARBA KODĖL JŪS NORITE ATNAUJINTI TINKLALAPĮ?
Suprantu, kad tai gali atrodyti „akivaizdu….“, bet šis klausimas padeda išsiaiškinti kelis dalykus. Visų pirma, jis parodo, ko trūksta klientui, ir vieną iš pagrindinių spragų, kurią jums reikia užpildyti. Jei klientas jums sako, kad neturi tinklalapio ir kad jam jo reikia tam, kad jis galėtų pasiekti globalesnę auditoriją, tada jūs turite pagalvoti apie tai, kad tikslinė auditorija turėtų būti platesnė, ir kad klientui greičiausiai prireiks rinkodaros paslaugų. Jei klientui turimą tinklalapį sukūrė jo svainio dukra, kuri nėra dizainerė, „bet ji turėjo Apple kompiuterį, todėl mes sutikome, kad ji sukurtų mums tinklalapį“, tokiu atveju vienas iš pagrindinių uždavinių bus gražaus tinklalapio dizaino sukūrimas, ir, vadinasi, jums reiks pasistengti ir PRITRENKTI klientą dizainu.

2. KOKIOS NAUDOS TIKITĖS SAVO BENDROVEI IŠ TINKLALAPIO?
Šis klausimas jums, kaip tinklalapio kūrėjui, padeda suprasti kelis dalykus, tokius kaip: tikslinė auditorija, specialus funkcionalumas, kuris bus reikalingas tinklalapiui, ir veiklos tikslai. Jūsų užduotis yra nukreipti tinklalapio lankytojus ta kryptimi, kuri atitinka veiklos tikslus. Atsakymai į šį klausimą bus maždaug tokie: „Mes norime padidinti pardavimus“ arba „Mums reikia daugiau  nuorodų“ ar net „Mums reikia informuoti žmones apie…“. Vadinasi, jūsų uždavinys bus sukurti dizainą, atsisakius įmantrumo, protingų išsireiškimų ir net pačių moderniausių idėjų, ir tiesiog nukreipti lankytojus į pristatomąjį puslapį.

3. KAS LANKOSI JŪSŲ TINKLALAPYJE? APIBŪDINKITE LANKYTOJUS
Aiškūs ir paprasti dalykai pasiteisina beveik visada. Nenoriu, kad suprastumėte mane klaidingai, bet pagalvokite, kaip kurtumėte vaikams skirtus produktus reklamuojantį tinklalapį – ar orientuodamiesi į dvylikametį berniuką, kuriam reikia lenktyninio automobiliuko, ar į tėvus, kurie jį pirks? Ar apie berniuką ir jo tėvus? Štai tie klausimai, kuriuos jums būtina tikrai gerai išsiaiškinti ir padaryti taip, kad jūsų sukurtas dizainas sujungtų auditoriją su veiklos tikslais.

VISI KLAUSIMAI, KURIUOS TURITE UŽDUOTI SAVO KLIENTAMS, UŽSAKANTIEMS TINKLALAPIO KŪRIMO PASLAUGAS
Tikriausiai mes užduodame daugiau nei šiuos tris klausimus. Iš tikrųjų aš norėčiau su jumis pasidalinti daugybe klausimų, kuriuos mes užduodame savo klientams. Mes daug klausinėjame, nes norime viską išsiaiškinti iki smulkmenų. Mes norime, kad mūsų dizaino eskizas būtų paskutinis ir kad mes galėtumėm pasakyti: „Mes sukūrėme tokį dizainą, nes „taip ir taip“, ir kadangi jūs sakėte „taip ir taip“, o ne dėl to, kad, mes manome, jog „jis atrodo puikiai“.

APIE JUS:

  1. Koks jūsų bendrovės ir norimo tinklalapio pavadinimas?
  2. Papasakokite apie savo bendrovę ir ją pristatykite;
  3. Apibūdinkite koncepciją / produktą / paslaugą, kuriems bus skirtas jūsų tinklalapis;
  4. Kas yra pagrindiniai šio projekto kontaktiniai asmenys, ir kokios yra jų funkcijos?
  5. Kas turi galutinio patvirtinimo teisę?
  6. Ar jums svarbus galutinis terminas? Jei taip, kodėl? (pvz., prekybos paroda / produkto pristatymas);
  7. Nuo jūsų biudžeto priklauso, kiek laiko mes galime skirti jūsų tinklalapiui. Kokią sumą ketinate išleisti savo vizijai įgyvendinti? (pvz., 3 000 – 5 000 Lt, 5 000 – 10 000 Lt,  10 000 Lt ir daugiau, ar 20 000 ir daugiau).

APIE JŪSŲ PROJEKTĄ:

  1. Nurodykite pagrindines priežastis, dėl kurių užsakote naują tinklalapį;
  2. Nurodykite jūsų tinklalapio veiklos tikslus svarbos tvarka (pradėdami nuo svarbiausio) (pvz., padidinti pardavimų apimtis, padidinti klientų pasitenkinimą, sutrumpinti paieškos laiką);
  3. Pagal ką planuojate vertinti savo tinklalapio sėkmę? (pvz., pagal didesnį nuorodų skaičių, pagal išaugusius pardavimus);
  4. Kokie jūsų dabartinio tinklalapio aspektai pasiteisino ir kodėl?
  5. Kokie dalykai pasiteisino mažiau, ir, kaip jūs manote, kodėl?

JŪSŲ AUDITORIJA:

  1. Kas lankosi jūsų tinklalapyje? Kuo tiksliau apibūdinkite jo lankytojus;
  2. Ką, jūsų nuomone, jūsų auditorija mano apie jūsų bendrovę ir apie tai, ką jiems siūlote, o jei jūsų auditorijos nuomonė nėra tokia, kokios jums norėtųsi, ką reikia pakeisti?
  3. Kaip jūs įsivaizduojate, kokiu tikslu žmonės naudosis jūsų tinklalapiu? Ką jie norės jame daryti?
  4. Kodėl žmonės rinksis būtent jūsų, o ne kitą tinklalapį (ar bendrovę)?


PROJEKTO DUOMENYS

  1. Apibūdinkite savo idėjas dėl tinklalapio savybių?
  2. Kaip šios savybės padeda jums siekti jūsų veiklos tikslų, vartotojo tikslų?
  3. Žmonės jūsų tinklalapyje lankosi pirmą kartą. Ką jūs norite, kad jie pagalvotų apie jūsų bendrovę?
  4. Papasakokite šiek tiek apie savo konkurentus. Kas yra pagrindiniai konkurentai jūsų veiklos srityje? (nurodykite jų tinklalapių adresus).
  5. Kokios jūsų stipriosios ir silpnosios pusės?
  6. Nekalbant apie konkurentus, kokie tinklalapių dizainai jums patinka?
  7. Be pirmiau aptartų savybių, kam dar norite naudoti savo tinklalapį?
  8. Kokių pageidavimų turite dėl spalvų?
  9. Kas TURI BŪTI pagrindiniame puslapyje?

NULL
NULL

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *